söndag 2 januari 2011

Lugn helg

Så mina sötnosar vad tycker ni om den nya bloggen? Jobbigt med förändring? Nej det blir bra det här..

Jag har haft en riktigt lugn helg. Det blev faktiskt inget firande för mig alls på nyårsafton, det är en lång historia om varför, men mitt favorit folk är hemma i Sverige eller utomlands och här sitter jag och måste jobba i mellandagarna. Så jag tittade på fyrverkerierna genom mitt fönster och åt billys pan pizza till fancy middag.. Jaja vad är en bal på slottet... Det var bättre det än alternativen så tyck inte synd om mig ! ;)

I morgon påbörjas en kvällsvecka på jobbet och i fyra dagar kommer jag bara slita där. Sen är det helg och Martina kommer hem (eller??) och sen en morgon vecka kvar och sen bär det av hemåt! Så jag ska väl snart börja packa och sånt kul!  Yay!

Har inte mycket att berätta. Jooo jag är sjukt beroende av serien "Amazing Race". En serie där de tävlar runt i världen och det är sjukt kul och intressant och jag vill till och med besöka platser som jag varit helt emot sen tidigare t ex tyskland och estland!

Underbart väder här i fjorden igår och idag! Plus grader och soligt! Satans skönt! Var ute på en promenad innan och tänkte fota lite men jag orkade inte ta upp tjockisen och gick och handlade istället.

 37 dagar kvar till Afrika. Resfebern har redan börjat!!.


2 kommentarer: